ade untung ker?

Filed under: by: Mr Furious

salam..
ade ker yg guna kfx system nieh?
hehe.. kalau ade yg same2 guna, alhamdulilah..
bukan pips yg banyak yg saya janjikan, tapi sedikit pemerhatian sahaja yang dikongsikan.
mengapa saye pilih system ni, satu je, ianya senang. x payah sibuk2 nak pikir kemane arahnyer.
hanya entry bila signal valid je..dan tp10..sistem nieh x menjanjikan sekali op tp100.. tidak!! system nieh digunakan untuk tf1m dan base on tf15m dan tf1h.. di tf1m banyak wave.. jadi amik 10 pun cukup lah.. kalau sehari ade 5 signal, dah 50pips tu.. banyak aper..kalau seminggu dah baper, sebulan? ehm.. jangan tamak... sememangnyer kalau tf15m ngan 1h trending, tak cukup tangan nak op guna system nieh..banyak sangat peluangnya.. tapi, satu je, trade your plan..saye pun nubie g, saye trade je plan.. penat dah trade tanpa plan.. x tau nak kemana..dari profit bleh jadi lost kekadang tu.. sebab over trade.. jadi, tengok acc tanya margin :D.. cukup x nak trade.. ape pun, happy trading..

wasalam

1 comments:

On July 23, 2009 at 5:35 AM , MiSTa NaIm said...

btol tu bro sy pon mcm bro jgk..bila trade tu kan nmpak dah trade kita tgah dok naek..tapi wat dont know ja..psai apa..Nu dok ligan ratus2 pips yang dok ada kat depan lagi tu ha..Tamak! psai tu la akaun aku kena margin called tu then dah 6 bulan dok maen demo tapi sepatah untg pon x dpt..coz aku x pgg whole of satu2 sistem tu..pantang nampk sistem yang canggih lagi dari kfx ne..aku sambo plak..bro tgok?rugikan aku terpaksa lak belajo sistem yang bru..then begitulah seterusnya kalo aku jmpa sistem yang baru lak

last2 mata pon dah penat tgok platform..ati pon dah skit dan kecewa..mula la aku nak give up..tapi terima kasih bro..ko berjaya jugak bina blog ne...

aku rasa dah nampak jalan sket dah..aku cadangkan apa kita sama2 tukar2 maklumat baru cepat sket kita belajar yer x..

bro leh rembat ym aku ek : mistanaim@yahoo.com

skype aku pon boleh : mistanaim-platinum

no.phone?? ha..t aku bagi kat ym yer..

Thanks Mr Furious u r the best..
Assalamualaikum

Hope u Add my ym k :-)